Vállalkozásunk fő tevékenysége a rendszerkarbantartás szolgáltatások nyújtása a mikro-, kis-, és a középvállalatok számára, a 2–től, a 30 számítógéppel rendelkező ügyfelekig bezárólag.
Ügyfeleink részére teljes-körű szolgáltatást nyújtunk a szerver felügyelettől kezdve a munkaállomások menedzselésén keresztül a felhasználói támogatásig. A rendszer-karbantartási feladatokon túl ügyfeleink egyedi igényeit is kiszolgáljuk, legyen szó hálózat építésről, a számítógéppark költöztetésről vagy hardver és szoftver beszerzésről.
Rendszerkarbantartásainkat az Önökkel kötött rendszer-karbantartási szerződésünkben rögzítettek szerint havi rendszerességgel, előre ütemezett helyszíni kiszállásokkal hajtjuk végre. Telefonos és online ügyfélszolgálatunk segítségével a napi munkavégzése során felmerülő problémáit és az esetlegesen felmerülő hibákat szinte azonnal és díjmentesen orvosoljuk szerződött partnereink részére.
A Micro-Office-, a Small-Office, és a Office rendszerkarbantartás szolgáltatási csomagjaink bármelyikét igénybe vevő ügyfeleinknél minden hónapban előre egyeztetett és ütemezett helyszíni karbantartást végzünk. Ezen karbantartás alkalmával a számítógépes munkaállomások teljes körű karbantartását mind hardveres, mind pedig szoftveres oldalról is elvégzik. Munkánk során a számítógépek tényleges belső takarítási feladatait és a monitor tisztítását is rendszeresen végezzük a zavartalan felhasználói élmény megőrzése érdekében. Továbbá számítógépein a használt felhasználói programok szoftveres frissítéseit is ellenőrizzük, annak érdekében, hogy minden munkaállomás naprakész és biztonságos legyen. Kiszállásunk alkalmával munkaállomásai megbízható és stabil működés, valamint a meghibásodások megelőzése érdekében számítógépein és hardver eszközein rendszeresen hardver teszteket végzünk.
Rendszerkarbantartás szolgáltatással rendelkező ügyfeleink részére a munkájuk során jelentkező szoftveres és hálózati alkalmazásokkal kapcsolatos problémáikra, valamint informatikai kérdéseikre azonnali megoldást nyújtunk e díjmentes szolgáltatásunkkal. Munkanapokon 8.00 órától 17.00 óráig fogadják hívását ügyfélszolgálati telefonszámunkon. Telefonos ügyfélszolgálatunk működtetésével cége folyamatos informatikai támogatásban részesül, így segítve maximálisan az Ön zavartalan munkavégzését.
Kiemelt figyelmet fordítunk ügyfeleink speciális informatikai igényeinek a kiszolgálására is, amire az évtizedes ügyfél-kezelésben szerzett tapasztalatunk és a folyamatosan fejlesztett tudásunk a garancia. Cégünk számára az ügyfeleink megelégedettsége a legfontosabb. Legyen szó helyszíni vagy távoli munkavégzésről. Minden informatikai problémára, legyen az új rendszer tervezése vagy beruházások és eszközbeszerzések lebonyolítása költséghatékony és cégére szabott megoldást találunk.
Online ügyfélszolgálatunk működtetésével napi munkavégzése lebonyolításához folyamatos és biztonságos hátteret nyújtunk cégünk rendszerkarbantartás szolgáltatással rendelkező ügyfelei részére díjmentesen. Hívja Ügyfélszolgálatunkat, jelezze problémáját és a hiba bejelentésétől számítva akár már perceken belül megoldással szolgálunk. A távoli támogatási munkamenet egy jogtiszta program igénybevételével valósul meg, ennek segítségével kapcsolódunk az Ön számítógépére. A csatlakozáshoz használt program egyedi azonosítói garanciát adnak arra vonatkozóan, hogy a kapcsolat biztonságos és a számítógépén tárolt adatainak adatbiztonsága maximálisan megvalósul. A teljes munkamenetét a saját monitorán keresztül végig figyelemmel kísérheti, ami mindennapi számítástechnikai feladatmegoldását is gyakorlottabbá teheti.
A rendszerkarbantartások alkalmával a felmerülő hardveres hibákat a helyszínem javítjuk. Amennyiben a meghibásodott eszköz javítása a helyszínen nem lehetséges, elszállítjuk szervizünkbe és azonnal megkezdjük az eszköz javítását.
Cégünk által üzemeltetett szervereket folyamatos online felügyelettel üzemeltetjük. A szerverek biztonsági mentéseinek ellenőrzését napi szinten végezzük. Amennyiben szükséges módosítjuk, javítjuk, vagy újra konfiguráljuk a mentéseket. A szerverüzemeltetésbe tartozó helyszíni munkát egy előre egyeztetett időpontban munkaidőn kívül, általában hétvégén végezzük. A helyszíni szerver rendszerkarbantartás során a külső és belső tisztásokat, a merevlemezek állapotának kontrollálását, a szerver szünetmentes tápegységek tesztelését, esetlegesen az akkumulátora cseréjét is elvégezzük.
Rendszerkarbantartás áraink
Válassza ki a legmegfelelőbb rendszerkarbantartás csomagunkat
Micro-Office
32.500
Ft/HÓ
1-5 munkaállomás rendszer felügyelete 1 server állandó felügyelete Ütemezett helyszíni kiszállások minden hónapban